بازسازی ساختمان الهیه – برخی هزینه ها

بازسازی ساختمان الهیه

مراحل و هزینه های پروژه بازسازی آپارتمان در شمال تهران (الهیه)

بازسازی ساختمان در الهیه با متریال های شیک و لاکچری طرفداران زیادی دارد. الهیه یکی از مناطق قدیمی و مرفه نشین شمال تهران میباشد. در ادامه به بررسی یکی از نمونه کارهای شرکت بازسازی ساختمان میپردازیم. بازسازی اتاق ها، بازسازی سرویس بهداشتی، بازسازی آشپزخانه و … در این آپارتمان صورت گرفته است.

پیش از بررسی هزینه های بازسازی خانه در الهیه به اطلاع میرسانیم گروه بازسازی سروچین با در اختیار داشتن متخصصین باتجربه طراحی و اجرا آماده بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری در کلیه مناطق شمال تهران می‌باشد.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

مشخصات کلی آپارتمان بازسازی شده در الهیه

این پروژه مربوط به بازسازی خانه ۱۶۰ متری واقع در منطقه الهیه تهران میباشد. سن ساختمان در حدود ۲۰ سال و دارای ۳ اتاق خواب است. بعد از ورود به آپارتمان راهروی بلندی وجود داشت که این راهرو حذف شده و فضای آن با آشپزخانه ادغام شده است. همچنین کنار سینک آشپزخانه فضای مطبخ (آشپزخانه کثیف) با استفاده از دری نسبتاٌ مخفی کار شده است. ماشین لباس شویی، اجاق گاز و یک یخچال اضافه در آن قرار گرفته است.

بازسازی آشپزخانه الهیه

بازسازی آشپزخانه و ساخت کابینت

در هنگام طراحی، رنگ کابینت ها جهت تناسب با محیط طوسی در نظر گرفته شده است. این نوع رنگ خاص را میتوان در تنوع رنگی کابینت ممبران پیدا کرد و یا از کابینت های پلی اورتان استفاده کرد که با هر رنگی که بخواهیم رنگ آمیزی میشود. در این آشپزخانه از کابینت ممبران استفاده شده است. صفحه کابینت کوارتز و سینک نیز از نوع گرانیتی از برند شاک (SHOCK) کار شده است. بین کابینتی از نوعی ورق با نام مارمونایت و ضخامت ۲ میلی متر میباشد. این ورق بصورت یک تکه اجرا شده و قیمت مناسبی دارد. همچنین بخش های طرح چوب در آشپزخانه ام دی اف فرامید میباشد.

جهت آشنایی با انواع متریال کابینت و هزینه آنها، کابینت سازی در تهران را بخوانید.

بازسازی خانه الهیه

درب های داخلی ام دی اف با رنگ پلی اورتان میباشد. کف بالکن سرامیک طرح پارک میباشد و دیوارهای آن سیمان تگرگی است که روی آن رنگ پاشیده شده. جهت روشنایی بالکن از نوعی چراغ استفاده شده که فضا خاص و کوچکی جهت کاشت گل دارد.

جهت روشنایی اتاق ها از نوعی هالوژن سیلندری دوتایی استفاده شده است.

دیوار سالن پذیرایی و اتاق خواب با استفاده از ترکیبی از کناف، ام دی اف و گچ اجرا شده است.

سایر تصاویر پروژه

هزینه بازسازی آپارتمان

قیمت سینک گرانیتی ۱۰ میلیون تومان

کف ساختمان لمینت به قیمت هر متر ۲۵۰ هزار تومان میباشد. هزینه کل کابینت آشپزخانه در حدود ۱۲۰ میلیون تومان میباشد.

هزینه کامل بازسازی این خانه ۱۷۰ متری در حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

در این قسمت هزینه های یکی دیگر از پروژه های بازسازی خانه در شمال تهران (الهیه)، به همراه برخی قیمت ها بیان شد. همکاران ما در بخش تحریریه گروه بازسازی ساختمان سروچین تلاش میکنند تا با بیان ریز هزینه های پروژه های بازسازی گوناگون، برآورد و تخمین هزینه بازسازی منزل شما را ساده تر کنند. با مطالعه ریز هزینه های پروژهای مختلف در بخش بازسازی خانه میتوانید با قیمت های بخش های مختلف بازسازی از تعویض و نصب کابینت گرفته تا کناف کاری و بازسازی سرویس بهداشتی آشنا شوید.

شرکت سروچین با در اختیار داشتن برترین طراحان و پیمانکاران اجرایی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات بازسازی ساختمان در شمال تهران به شما عزیزان میباشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید و یا هرگونه سوالی در مورد بازسازی خانه در ذهن شماست اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *