ساخت کابینت های گلاس تهران; کابینت هایگلاس با بهترین قیمت

ساخت کابینت هایگلاس تهران 2

ساخت کابینت هایگلس در کابینت سازی سروچین

مجموعه سروچین با در اختیار داشتن کارگاه کابینت سازی مجهز و طراحان و تیم اجرایی حرفه ای، آماده اجرای انواع کابینت های گلاس با کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد. در صورت که نیاز به ساخت کابینت آشپزخانه دارید اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

قیمت کابینت هایگلاس

با انواع متریال کابینت و هزینه های آن در کابینت سازی در تهران آشنا شوید. در این بخش با معرفی انواع متریال کابینت سازی، هزینه ساخت کابینت هایگلس به صورت متری را بیان کرده ایم.

کابینت های گلاس

مغزی کابینت هایگلس همانند اکثر متریال های کابینت ورق ام دی اف خام میباشد. جنس رویه کابینت هایگلاس از برخی مواد مانند پلکسی گلاس است. از این رو آن سمتی از ورق هایگلاس که با روکش هایی مانند پلی گلاس پوشیده شده است، مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و خط و خش دارد. سمت دیگر ورق با توجه به نوع پوشش آن در برابر رطوبت آسیب پذیرتر است. البته بهتر است که سمت دیگر آن نیز با روکش های نسبتاً باکیفتی مانند ملامینه پوشش داده شود تا مقاومت خوبی داشته باشد.

این نوع کابینت بسیار براق تر از ام دی اف معمولی بوده و در طرح های متنوع تری در بازار موجود است. یکی از معایب کابینت هایگلاس، احتمال خش پذیری و لکه پذیری بالای آن است. البته با ارائه روکش های جدید تر مانند پلی گلاس یا لمی گلاس این مشکل تا حدی برطرف شده است.

کابینت هایگلس مناسب برای طراحی به سبک مدرن

یکی از مناسب ترین متریال ها جهت طراحی و ساخت کابینت به سبک مدرن، های گلاس میباشد. کابینت هایگلاس در انواع شفاف و مات و رنگ بندی بسیار متنوع با انواع دستگیره مخفی و … قابل اجراست.

طراحی مدرن با متریال هایگلس بسیار مناسب برای آشپزخانه های کوچک میباشد. از این رو طرفداران بسیاری دارد و یکی از پرفروش ترین انواع کابینت در ایران است.

پرکاربردترین روکش های کابینت هایگلاس

در ایران پرکاربردترین روکش هایگلاس نوع ترک میباشد. روکش های ترکیه ای تنوع زیادی دارند و از متریال باکیفتی در هنگام تولید آنها استفاده شده است. برخی روکش های ایرانی (بویژه مدل های ساده و بدون طرح) کیفیت پایین تری دارند. اگر آنها را زیر نور بگیرید اعوجاج در سطح روکش نمایان میشود. البته اخیراً چند شرکت ایرانی تولید کننده روکش هایگلاس وجود دارند، که محصولاتی بسیار باکیفیت تولید میکنند.

کابینت هایگلاس
درخشندگی مناسب کابینت هایگلاس اجرا شده با ورق تولید شده در ایران

برخی از ورق های MDF تولید شده توسط شرکت های ایرانی، روکش هایگلاس کره ای دارند. این روکش ها معمولاً از جنس سوپر هایگلاس هستند و کیفیت بالایی هم دارند.

لازم به ذکر است که روکش های باکیفتی که در ترکیه استفاده میشود نیز در کشور کره تولید میشود. این روکش های معمولاً ضد UV بوده و درخشندگی بیشتری دارند.

شرکت چون ای جی تی (AGT)، پاک چوپ، دکو پنل، ایزوفام و چند شرکت دیگر از روکش های کره ای در تولید محصولات خود استفاده میکنند.

نمونه کار کابینت هایگلاس

کابینت تمام هایگلاس. جنس صفحه و بین کابینتی کوارتز

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *