کابینت سازی جنت آباد; ساخت کابینت آشپزخانه با بهترین قیمت

کابینت سازی جنت آباد

کابینت سازی در جنت آباد در کارگاه مجهز شرکت سروچین با بالاترین کیفت صورت میپذیرد. ساخت انواع کابینت هایگلاس، ممبران، ام دی اف، پولیشی، پلی اورتان و توسط بهترین کابینت ساز جنت آباد انجام میشود.

جهت آشنایی با هزینه انواع کابینت، کابینت سازی در تهران را بخوانید.

شرکت سروچین با نمونه کارهای متعدد طراحی و ساخت انواع کابینت در جنت آباد و مناطق اطراف آماده ساخت و نصب کابینت آشپزخانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

ساخت کابینت آشپزخانه جنت آباد

در هنگام بازسازی آشپزخانه انتخاب کابینت های جدید مهمترین بخش و همین طور گرانترین بخش آن است. همیشه به علت گران بودن ساخت کابینت نو، تمایل به صرفه جویی در آن زیاد است. ولی همانطور که میدانید کابینت ها پرکاربردترین بخش آشپزخانه هستند، بنابراین انتخاب کابینت جذاب و بادوام اهمیت زیادی دارد.

ساخت کابینت آشپزخانه جنت آباد 1

کابینت سازی به صورت پیش ساخته یا سفارشی؟

ممکن است برای صرفه جویی در هزینه ها تصمیم به خریداری کابینت آماده بگیرید. ولی از طرفی کیفیت و زیبایی را که ساخت سفارشی کابینت برای شما به ارمغان می آورد در سطحی بسیار بالاتر از کابینت های پیش ساخته قرار دارد.

همانطور که بیان شد ساخت کابینت آشپزخانه در جنت آباد هم به صورت سفارشی و هم به صورت آماده ارائه میشود. در کابینت ها آماده معمولا کشوها و کمد ها با توجه به اندازه آشپزخانه انتخاب و حمل میشوند. معمولاً انتخاب های زیادی با توجه به مدل و اندازه کابینت در دسترس است. ولی برای فضاهای گوشه یا فضاهایی با اندازه خاص کار تمیز اجرا نمیشود و ایرادات فراوانی در جزئیات دارد. هزینه کابینت سازی به صورت آماده در مقایسه با اجرای سفارشی بسیار ارزان تر است.

ساخت کابینت آشپزخانه جنت آباد
کابینت سازی به صورت سفارشی مطابق با ابعاد دقیق آشپرخانه صورت میگیرد.
مشخصات این نمونه کار کابینت آشپزخانه در جنت آباد:
آنتی فینگر، مقاوم در برابر خط و خش، استقامت و ظرافت دوچندان، ضخامت ۱۸ میلی متری، سوپرمات،ساخت ایران با مغزی ام دی اف ترک

از طرف دیگر ساخت کابینت آشپزخانه در جنت آباد به صورت سفارشی شامل طراحی دقیق با توجه به ابعاد و شکل آشپزخانه و در نهایت اجرای آن طرح میباشد. نتیجه کار بسیار زیباتر و مطابق با آشپزخانه شما و بدون فضای پرت بوده ولی مستلزم هزینه های بیشتری است. بازه قیمت در این حالت نیز با توجه به نوع متریال انتخابی بسیار متفاوت است. در صورت تمایل با مطالعه بخش کابینت سازی در تهران از هزینه های انواع کابینت با توجه به متریال آنها آگاه شوید.

کابینت سازی در جنت آباد همراه با شرکت سروچین

شرکت سروچین با در اختیار داشتن برترین طراحان و پیمانکاران اجرایی و کارگاه مجهز کابینت سازی، آماده طراحی و ساخت انواع کابینت مطابق با بودجه شما در کلیه مناطق غرب تهران شامل جنت آباد و … به شما عزیزان میباشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید و یا هرگونه سوالی در زمینه ساخت کابینت آشپزخانه در ذهن شماست اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *