بازسازی خانه نیاوران – ریز هزینه‌ها

بازسازی خانه نیاوران

بازسازی خانه نیاوران و بررسی ریز هزینه ها

با بررسی نمونه کار بازسازی خانه در نیاوران همراه شما هستیم. مساحت آپارتمان بازسازی شده ۱۲۰ متر مربع میباشد. این واحد در شمال تهران و در منطقه نیاوران است. این واحد دارای ۳ اتاق خواب بود که بنا به نظر کارفرما و بدلیل عدم نیاز، یکی از اتاق ها به فضای نهارخوری تبدیل شد. در واقع همانطور که در عکس ها میبینید، یکی ار اتاق ها که دارای پنجره از دو طرف بود و ویو کوه های شمال تهران را داشت، در گوشه‌ای از خانه حبس شده بود. با تبدیل این اتاق به فضای نهارخوری نور زیادی به کل آپارتمان اضافه شده و واحد بسیار دلبازتر شده است.

زمان اجرای پروژه زمستان ۹۸ بوده است. ولی هزینه‌های ذکر شده با توجه به تورم سالیانه بیان شده و مربوط به زمستان ۹۹ میباشد. همچنین در نظر داشته باشید که بازسازی این واحد با متریال لوکس و خاص صورت گرفته است. وگرنه با حدود نصف این هزینه هم میتوان یک واحد ۱۲۰ متری را بازسازی کرد. در ادامه به بررسی دقیق مراحل و هزینه ای این پروژه میپردازیم

پیش از بررسی هزینه های این پروژه به اطلاع میرسانیم گروه بازسازی سروچین با در اختیار داشتن متخصصین باتجربه طراحی و اجرا آماده بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری در کلیه مناطق شمال تهران از جمله نیاوران و … می‌باشد. با مراجعه به بخش ذیل میتوانید چندین نمونه پروژه دیگر بازسازی را در تهران با ذکر ریز هزینه ها ببینید.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

تصاویر بازسازی خانه ۱۲۰ متری در نیاوران قبل و بعد از اجرا


بازسازی خانه نیاوران قبل
قبل از بازسازی
بازسازی خانه نیاوران بعد
بعد از بازسازی

ریز هزینه های بازسازی

مطابق روال همه پروژه ها اولین مرحله تخریب میباشد. در این واحد ۱۲۰ متری آشپزخانه به طور کامل تخریب شده است همچنین سقف ها و کف واحد و سرویس بهداشتی نیز (به منظور تغییر لوله کشی) تخریب شده است.

هزینه تخریب ۳۰ میلیون تومان

تصاویر بازسازی آشپزخانه نیاوران قبل و بعد از اجرا

بازسازی آشپزخانه قبل
آشپزخانه قبل از بازسازی
تخریب آشپزخانه
آشپزخانه در حین تخریب (آشپزخانه به طور کامل جمع‌آوری شده است.)
بازسازی آشپزخانه بعد
آشپزخانه بعد از بازسازی

بعد از تخریب لوله کشی ها صورت میپذیرد. در سرویس های بهداشتی لوله کشی انجام شد.

هزینه لوله کشی ۵ میلیون تومان
هزینه عایق کاری و سیمان کاری سه سرویس ۵ میلیون تومان

بین آشپزخانه و اتاق حذف شده اختلاف ارتفاع وجود داشت. بنابراین کف آپارتمان فقط در این دو قسمت جمع‌آوری شد. مساحت این دو قسمت در حدود سی متر مربع بود کف اجرا شده سنگ میباشد.

هزینه اجرای کف ۳۰ میلیون تومان

آشپرخانه واحد چندان بزرگ نیست. ولی برای بازسازی آشپزخانه هزینه زیادی شده است. یکی از دلایل آن اجرای کابینت با ورق اکاریک در آشپزخانه بود. روی ورق اکلریک یک لایه دو میلیمتری وجود دارد که کاملاً ضد خش بوده و به سختی لک میشود. همچنین کاملاً شفاف است. این نوع ورق اکنون بسیار کمیاب است. همچنین صفحه کابینت نیز کوارتز است.

هزینه کابینت ۲۰۰ میلیون تومان
هزینه خرید یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی توکار ۱۰۵ میلیون تومان
هزینه خرید گاز، سینک، فر، قهوه ساز و کشوی وارمر حدود ۱۷۰ میلیون تومان

در این آپارتمان شومینه برقی نصب شده است. در مورد این نوع شومینه و نحوه کارکرد آن قبلاً به طور کامل توضیح داده ایم. چنانچه علاقه مند به آشنایی با انواع شومینه مانند شومینه های برقی هستید پیشنهاد میکنیم نگاهی به تخریب شومینه بیاندازید. شومینه نصب شده در این پروژه ایرانی میباشد و قیمت آن در حدود ۵ میلیون تومان

هزینه خرید و نصب شومینه برقی ۵ میلیون تومان

تجیزات هر سه سرویس و کاشی کاری آنها تغییر یافته است. سرامیک ها از برند پالرمو و کاشی تبریز هستند. هزینه هر سرویس تقریباً ۵ میلیون تومان

هزینه سرامیک و کاشی سرویس ها ۱۵ میلیون تومان
هزینه خرید ۳ عدد روشویی ۲۰ میلیون تومان

از دیگر خرج های گران این پروژه سرویس های فرنگی بود. قیمت خرید هر سرویس حدود ۲۰ میلیون تومان!

هزینه خرید ۳ عدد توالت فرنگی ۶۰ میلیون تومان

شیرآلات سرویس ها توکار نصب شده‌اند.

هزینه خرید شیرآلات ۳۰ میلیون تومان

بازسازی خانه نیاوران همراه با گروه سروچین

در این قسمت هزینه های یکی دیگر از پروژه های بازسازی خانه در شهرک غرب، به همراه ریز قیمت آن بیان شد. همکاران ما در بخش تحریریه گروه بازسازی ساختمان سروچین تلاش میکنند تا با بیان ریز هزینه های پروژه های بازسازی گوناگون، برآورد و تخمین هزینه بازسازی منزل شما را ساده تر کنند. با مطالعه ریز هزینه های پروژهای مختلف در بخش بازسازی خانه میتوانید با قیمت های بخش های مختلف بازسازی از تعویض و نصب کابینت گرفته تا کناف کاری و بازسازی سرویس بهداشتی آشنا شوید.

شرکت سروچین با در اختیار داشتن برترین طراحان و پیمانکاران اجرایی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات بازسازی ساختمان در غرب و شمال تهران به شما عزیزان میباشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید و یا هرگونه سوالی در مورد بازسازی خانه در ذهن شماست اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *