بازسازی خانه

بازسازی ساختمان

شرکت بازسازی خانه

بازسازی ساختمان به طور خلاصه تبدیل یک ساختمان قدیمی اعم از منزل، آپارتمان، خانه، مغازه و یا شرکت قدیمی به مکانی نو و زیبا برای زندگی و کار است. همیشه نیازی به صرف هزینه های زیاد و خرید ساختمان های نو نیست! گاهی با هزینه های بسیار ارزانتر میتوان ساختمان هایی بسیار زیبا و نو داشت. اگر نیاز به مشاوره دارید با گروه بازسازی خانه سروچین در تماس باشید…


تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

مراحل بازسازی خانه

به طور کلی مراحل بازسازی ساختمان چه مسکونی باشد و یا تجاری و اداری شامل مراحل زیر است:

مشخص کردن نیازها

نیازهای و انتظارات خود را از فرآیند بازسازی ساختمان با توجه به میزان بودجه خود، مشخص کنید. آیا میخواهید در منزل ساکن شوید یا قصد فروش و یا اجاره خانه را دارید.

یافتن پیمانکار خوب

با بررسی رزومه و نمونه کارهای تیم های مختلف بازسازی ساختمان، برترین پیمانکار را برگزینید. انتخاب پیمانکار مناسب رضایت شما از بازسازی خانه را همراه خواهد داشت.

بازدید پیمانکار بازسازی از پروژه

بررسی و صحبت کلی درباره نیازها و خواسته های شما با تیم پیمانکار صورت میپذیرد. در این مرحله پیمانکار از شرایط و وضعیت ساختمان بازدید میکند. در این مرحله میزان بودجه خود و نیازها و هدفتان از بازسازی را با پیمانکار در میان بگذارید.

بررسی هزینه ها و زمان پروژه

برآورد قیمت و زمان اجرای پروژه توسط تیم پیمانکار ارائه میشود.

قرارداد

در صورت توافق در بخش قبل، قرارداد عقد میگردد. زمان اجرای پروژه و نوع و برند مصالح مورد استفاده با جزئیات کامل در قرارداد ذکر میگردد. همچنین شرایط پرداخت به طور کامل ذکر میشود.

طراحی

بر اساس نیازهای شما، طراحی توسط تیم طراحی دکوراسیون صورت میپذیرد. معمولاً چند طرح ارائه شده و طبق نیاز شما یکی از آنها نهایی شده و ضمیمه قرارداد میگردد.

اجرا

براساس توافق های ذکر شده در قرارداد و طراحی تایید شده و با توجه به زمان قید شده پیمانکار وارد مرحله اجرا شده و پروژه بازسازی را تحویل میدهد.

تحویل

بعد از اتمام بازسازی باید پروژه را مطابق قرارداد از پیمانکار تحویل بگیرید. تمامی جزئیات را بر طبق موارد ذکر شده در قرارداد بررسی کنید و از پیمانکار تحویل بگیرید.

هزینه بازسازی خانه

همانطور که میدانید بازسازی خانه، بسته به نوع بازسازی، متریال مورد استفاده، متراژ و بسیاری موارد دیگر بسیار متغییر است. با این حال ما در شرکت بازسازی خانه سروچین محدودیت بودجه بسیاری از افراد را درک میکنیم و تلاش میکنیم درعین حفظ کیفیت قیمتهای ارزان و رقابتی به شما کارفرمایان عزیز ارائه دهیم. ما در بخش دیگری به تفضیل در زمینه هزینه بازسازی منزل صحبت کرده و لیست قیمت ها را ارائه داده ایم. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش بازسازی ساختمان تهران از ریز هزینه ها آگاه شوید.

نکات مهم در بازسازی ساختمان

  • بهره وری از تکنولوژی های جدید و شیوه های مدرن اجرایی جهت کیفیت و سرعت بیشتر پروژه
  • اجرای کمترین تغییرات با بیشترین تاثیر جهت کاهش هزینه ها
  • رعایت موارد ایمنی
  • استفاده از گروه بازسازی خانه متخصص، منصف و حرفه ای
  • تخمین صحیح و معقولانه زمان اجرا
  • بازسازی خانه با سلیقه بسیار شخصی و خاص انجام ندهید. این امر ممکن است با سلیقه عموم سازگار نباشد و هنگام فروش ملک با مشکل مواجه شوید.

کدام اقدامات بازسازی خانه نیاز به اخذ مجوز دارد؟

امروزه مقررات بازسازی منزل دستخوش تغییراتی شده است. بی اطلاعی از قوانین مربوطه میتواند موجب ضرر و پرداخت جرائم مرتبط شود. برخی اقدامات مربوط به بازسازی ساختمان نیاز به اخذ مجوز شهرداری دارد. در این قسمت اقداماتی را که برای انجام آنها به اخذ مجوز نیاز است بررسی میکنیم.

  • خراب دیوارها یا تیغه های داخلی که نقش باربر را دارند.
  • تغییر در دیوارهای پارکینگ در صورتی که موجب تغییر در فضای پارکینگ شود.
  • جابجایی در قسمتهایی از ساختمان که تغییر در آنها بر اساس قوانین شهرسازی ممنوع است.
  • تغییر محل راه پله ها
  • تغییر کاربری ساختمان
  • تخریب کلی ساختمان

تیم بازسازی ساختمان سروچین

شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی سروچین با رزومه‌ای درخشان در زمینه بازسازی ساختمان آماده همکاری با شما عزیزان جهت بازسازی خانه شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد.