بازسازی خانه ۱۰۰ متری

بازسازی خانه 100 متری

بازسازی خانه ۱۰۰ متری در پاسداران

در این بخش به بررسی بازسازی خانه ۱۰۰ متری در منطقه پاسداران تهران توسط گروه بازسازی خانه میپردازیم. خانه هایی با این متراژ معمولاً دو خوابه میباشند. نقشه خانه ۱۰۰ متری را میتوان به گونه ای اجرا کرد که فضای کافی با ابعاد مناسب برای یک آپارتمان دو خوابه محیا شود. پیش از بررسی هزینه های بازسازی آپارتمان ۱۰۰ متری به اطلاع میرسانیم گروه بازسازی سروچین با در اختیار داشتن متخصصین باتجربه طراحی و اجرا آماده بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری در کلیه مناطق شمال و شرق تهران از جمله پاسداران می‌باشد.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

موارد مهم پیش از بازسازی خانه ۱۰۰ متری

  • با توجه به مواردی چون بودجه، مالک یا مستاجر بودن و … چه میزان بودجه برای بازسازی منزل ۱۰۰ متری میخواهید هزینه کنید؟
  • سبک مورد علاقه شما در بازسازی آپارتمان های کوچک چیست؟ انواع سبک های معماری داخلی در طراحی دکوراسیون داخلی ببینید.
  • مهم ترین فضاهای مورد نیاز شما در خانه ۱۰۰ متری کدامند؟ برای مثال آیا نیاز به ایجاد فضای کار در خانه یا ایجاد اتاق کودک و … دارید؟
  • اگر تصمیم به خرید اثاثیه جدید ندارید، اثاثیه فعلی شما به کدام سبک دکوراسیون داخلی نزدیک است؟
  • بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان کدامند؟
  • طراحی داخلی پیش از بازسازی در رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار موثر است. آیا قبل از بازسازی خانه ۱۰۰ متری تصمیم به طراحی دکوراسیون دارید؟

دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری


طراحی دکوراسیون و بازسازی آپارتمان قبل و بعد 2
دکوراسیون خانه ۱۰۰ متری

خانه هایی با متراژ متوسط و در حدود ۱۰۰ متر جز پرتعدادترین خانه های مناطق مختلف تهران از جمله پاسداران هستند. از این رو بازسازی خانه هایی در حدود ۱۰۰ متر مخاطبان زیادی دارد و بسیاری به دنبال بهترین طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان برای اینگونه آپارتمان ها هستند. این پروژه مربوط به یک واحد آپارتمان دو خوابه در پاسداران میباشد. هزینه های ارائه شده مربوط به خرداد ۱۴۰۰ میباشد. پلان ساختمان در این پروژه تغییر آنچنانی نداشته است، به جز تیغه کوچکی که در کنار یخچال اضافه شده است. همچنین تغییرات کمی در لوله کشی ساختمان ایجاد شده است. در این پروژه سقف واحد کاملاً تخریب و مجدداً طراحی و ساخته شده است.

در این واحد ۱۰۰ متری طراحی دکوراسیون داخلی به نحوی صورت گرفته است که تم کلی کار به رنگ طوسی باشد. به همین دلیل کف آپارتمان، کابینت ها، مبلمان، اکسنت وال (دیوار شاخص)، درب های داخلی و … همگی برگرفته از رنگ طوسی میباشند.

در این پروژه سبک نورپردازی برای کارفرمای اهمیت زیادی داشت. به همین دلیل تنوع نورپردازی در این پروژه بسیار زیاد است. از انواع نورانه، هالوژن های سقفی و دیواری و … جهت نورپردازی استفاده شده است.

نکته دیگر استفاده از خطوط موازی در طراحی قسمت های مختلف منزل مانند اکسنت وال ، سقف راهروی ورودی، روی درب های داخلی و … میباشد.

در صورت تمایل با مراجعه به طراحی دکوراسیون داخلی سایر نمونه کارها را ببینید و با انواع سبک های معماری در طراحی داخلی آشنا شوید.

متریال استفاده شده و برخی هزینه های بازسازی واحد ۱۰۰ متری

کف واحد با سرامیک سایز ۱۲۰*۶۰ برند اسپینکر که در واقه یکی از برندهای انشعابی از کاشی تبریز میباشد، پوشانده شده است. هزینه آن در حدود هر متر ۳۰۰ هزار تومان میباشد که اگر هزینه چسب و اجرت هم به آن اضافه کنیم در حدود ۴۰۰ هزار تومان برای هر متر تمام میشود.

صفحه کابینت از جنس سرامیک اسلب پالرمو میباشد. و هزینه آن در حدود یک میلیون تومان برای هر متر.

بازسازی آپارتمان 100 متری
صفحه کابینت سرامیک پالرمو میباشد.

ورق کابینت از نوعی ام دی اف مات که ضد لک بوده میباشد. در صورت تماس دست با کابینت هیچ لکه ای روی آن باقی نمی ماند. جهت آشنایی با انواع متریال کابینت و قیمت آنها کابینت سازی در تهران را بخوانید.

سینک ظرفشویی برند اخوان میباشد که از انواع سینک اقتصادی به حساب میاید.

پنجره ها یو پی وی سی مشکی میباشد و البته برای خراب نشده نمای ساختمان سمت بیرونی پنجره مانند سایر پنجره های واحد های دیگر برج است.

هزینه ساخت اکسنت وال یا دیوار شاخص در حدود ۴ میلیون تومان میباشد.

بازسازی ساختمان پاسداران
اکسنت وال با استفاده از خطوط موازی مانند سایر نقاط خانه طراحی و ساخته شده است

درب ها از جنس ام دی اف و با لایه ای از رنگ پلی اورتان میباشد. که خطوط موازی با استفاده از دستگاه CNC روی آن اجاد شده است.

بازسازی خانه پاسداران
درب های داخلی دارای روکش پلی اورتان هستند. خطوط موازی روی درب ها الهام گرفته شده از طراحی کلی این خانه ۱۰۰ متری است.

هزینه هر درب در حدود ۴ میلیون تومان میباشد.

در این پروژه به جز آویزی که روی میز کانتر قرار دارد، هیچ لوستری وجود ندارد و منزل با استفاده از انواه هالوژن و نورانه، نورپردازی شده است.

هزینه نورانه ها (نورهای خطی) به همراه نصب تقریباً ۶۰۰ هزار تومان برای هر متر است.

بین کابینتی نیز سرامیک ۱۲۰*۶۰ و مشابه با سرامیک کف ساختمان میباشد.

هزینه کلی بازسازی این خانه ۱۰۰ متری در حدود ۴۵۰ میلیون تومان میباشد.

تصاویر قبل و بعد از بازسازی خانه ۱۰۰ متری

در این قسمت هزینه های یکی دیگر از پروژه های بازسازی خانه ۱۰۰ متری، به همراه برخی هزینه ها بیان شد. همکاران ما در بخش تحریریه گروه بازسازی خانه سروچین تلاش میکنند تا با بیان ریز هزینه های پروژه های بازسازی گوناگون، برآورد و تخمین هزینه بازسازی منزل شما را ساده تر کنند. با مطالعه ریز هزینه های پروژهای مختلف در بخش بازسازی خانه میتوانید با قیمت های بخش های مختلف بازسازی از تعویض و نصب کابینت گرفته تا کناف کاری و بازسازی سرویس بهداشتی آشنا شوید.

شرکت سروچین با در اختیار داشتن برترین طراحان و پیمانکاران اجرایی آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات بازسازی ساختمان در کلیه مناطق شمال و شرق تهران از جمله پاسداران به شما عزیزان میباشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید و یا هرگونه سوالی در مورد بازسازی خانه در ذهن شماست اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *