کابینت سازی تهرانپارس; ساخت کابینت آشپزخانه با بهترین قیمت

کابینت سازی در تهرانپارس

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شرق تهران (تهرانپارس)

کابینت سازی در تهرانپارس یکی از خدمات شرکت ساخت کابینت آشپزخانه سروچین میباشد. تهرانپارس یکی از قدیمی ترین محلات تهران با انواع منازل قدیمی و نوساز است. از این رو ممکن است بسیاری از شما عزیزان ساکن در تهرانپارس تصمیم به بازسازی کابینت آشپرخانه گرفته باشید. ساخت انواع کابینت هایگلاس، ممبران، ام دی اف، پولیشی، پلی اورتان و توسط بهترین کابینت ساز تهرانپارس انجام میشود. کابینت سازی با بهترین متریال انتخابی توسط شما و بهترین قیمت در کلیه نقاط تهرانپارس شامل تهرانپارس شرقی و تهرانپارس غربی، شهرک های چون آمید، پارس، فرهنگیان و مناطق دیگر ارائه میشود. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش کابینت سازی در تهران برآورد نسبتاً دقیقی از هزینه ساخت کابینت آشپزخانه داشته باشید.

برآورد هزینه بازسازی خانه، اطلاعات تماس جهت مشاوره بازسازی ساختمان و جدول برندهای پرفروش در پروژه‌های بازسازی

تخمین هزینه بازسازی ساختمان

تخمین هزینه ساخت کابینت

تماس با کارشناسان سروچین

مهندس منصور سیف الهی طرقی ۰۹۱۲۲۰۹۱۹۴۰

مهندس حسن سیف الهی طرقی ۰۹۳۰۲۰۹۱۹۲۰

ساخت کابینت نئوکلاسیک در تهرانپارس

یکی از موارد مهم در طراحی کابینت نئوکلاسیک ایجاد قرینگی در کابینت میباشد. برای مثال همانطور که در تصویر دیده میشود در طراحی این کابینت در قسمت سمت راست فضایی برای فر و به قرینه آن در سمت چپ فضایی برای ماکروفر در نظر گرفته شده است. همینطور در دوطرف گاز کمدهای مخفی به شکل ستون اجرا شده که فضایی مناسب برای نگهداری انواع ادویه جات هستند.

یکی از مواد مهم در طراحی و اجرای کابینت فاصله مناسب اجاق گاز تا ستون های کنار آن میباشد. فاصله حداقل ۲۰ سانتی متری باعث میشود که کابینت نزدیک به شعله در اثر حرارت تغییر رنگ ندهد.

ساخت کابینت آشپزخانه تهرانپارس
یکی از موارد مهم در طراحی به سبک نئوکلاسیک ایجاد قرینگی در فضا میباشد که زیبایی کار را دوچندان میکند.

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی کابینت بازشدن درب هود مخفی است. در صورتی که از هود مخفی استفاده میکنید، باز شدن درب استفاده از هود را بسیار آسان تر میکند.

استفاده از یراق آلات و ریل های بلوم در کیفیت و عمر کابینت را تا حد زیادی بالا میبرد. به منظور اقتصادی تر شده کابینت میتوان برخی قسمت را به جای جک ها و ریل های آرام بند از جک و ریل معمولی (ساچمه ای) استفاده کرد.

با استفاده از سر ستون های کوچک در طراحی نئوکلاسیک میتوان تا حدی نمای سلطنتی به آن اضافه کرد.

نمونه های کابینت سازی در تهرانپارس

تهرانپارس-کابینت-سازی

جنس : MDF مات، برند : فرامید، رنگ : سفید مات و با صفحه گردویی، ، سایز : کابینت زمینی ۷۵»کابینت هوایی ۱۲۰، سایز صفحه : ۳٫۲ میل

جنس کابینت: MDF، برند ورق: پاک چوب .مات، رنگ کابینت : نسکافه ای، طرح : پله ای، بسیار تمیز و با کیفیت

جنس : MDF، مارک یا برند : پاک چوب، رنگ : سفید براق، طرح : مدرن ساده، دستگیره مخفی، نهایت دقت در جزئیات
سینک زیرکار تهرانپارس
با استفاده از سینک زیر صفحه، آب براحتی درون سینک می ریزد و از جمع شدن آن جلوگیری میشود. شیارهایی که روی سینک توسط CNC ایجاد شده است باعث میشود که آب به راحتی درون آنها سرازیر شده و به درون سینک بریزد.
کابینت سازی تهرانپارس
طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید همراه با فرامید طرح چوب به سبک مدرن در تهرانپارس، سینگ گرانیتی، دستگیره های مخفی و یراق آلات بلوم
کابینت انزو تهرانپارس
ساخت کابینت انزو پولیشی براق، فر توکار و گاز صفحه ای
کابینت و سبد سوپر تهرانپارس
کابینت هایگلاس و اجرای سبد سوپر جهت نگهداری انواع ادویه. سبد سوپر در اشکال مختلف انتخابی مناسب جهت ساماندهی ظروف کوچکتر در آشپزخانه است.
ساخت کابینت آشپزخانه تهرانپارس 4
ساخت کابینت آشپزخانه، ترکیب هایگلاس با طرح بتون. ماشین ظرفشویی توکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *